Amica odświeża logo
  • 0
  • 1
1.08.2018

Amica odświeża logo

Charakterystyczny prostokątny kształt logotypu marki Amica został delikatnie zaokrąglony. Wzbogacono go również hasłem „for living”. Zmiany mają ukazywać, że firma dostarcza rozwiązania technologiczne, które wychodzą naprzeciw realnym, codziennym potrzebom konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 lipca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.07.2018

Po mundialu polscy piłkarze bardziej rozpoznawalni, ale mniej lubiani – badanie Havas Sports & Entertainment

Piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy rozpoznaje 56,3% respondentów (o 3,6 p.p. więcej niż w maju 2018 r.) – pokazuje badanie Havas Sports & Entertainment. Za rozpoznawalnością nie idzie jednak miłość kibiców. Ankietowani zadeklarowali dużo mniejszą niż w maju sympatię do zawodników. Najbardziej stracił Robert Lewandowski.

30 lipca 2018