Pokochaj każdy dzień z VISA i RMF FM - Marketing przy Kawie
Pokochaj każdy dzień z VISA i RMF FM
  • 0
  • 1
7.04.2006

Pokochaj każdy dzień z VISA i RMF FM

W poniedziałek 10 kwietnia startuje nowy konkurs dla słuchaczy organizowany przez VISA i RMF FM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2006

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting S.A. największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę telekomunikacyjną HaloNet.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2006

Kampania promocyjna bezprzewodowego telefonu Siemens Gigaset SL550

Wprowadzeniu na polski rynek bezprzewodowego telefonu stacjonarnego Siemens Gigaset SL550 towarzyszy kampania promocyjna. Do Świąt Wielkanocnych na wybranych portalach i stronach internetowych ukazywać się będą billboardy, prezentujące ten model i zapraszające do udziału w konkursie. Konkurs ten, prowadzony na stronach www.siemens.pl/gigaset, polega na jak najszybszym ułożeniu z gotowych elementów obrazka przedstawiającego aranżację telefonu w nowoczesnym pomieszczeniu. Dla zwycięzców ufundowanych zostało m.in. dziesięć zestawów modelu Gigaset SL550.