Czy celebryci zwiększają efektywność reklam?
  • 0
  • 1
7.12.2009

Czy celebryci zwiększają efektywność reklam?

Gdy reklama dotyczy nieznanej marki odbiorcy zapamiętują ją tak samo, niezależnie od tego czy występuje w niej rozpoznawalna osoba, czy też nieznany model. Wykorzystanie wizerunku sławnej osoby w reklamie firmy znanej konsumentom zwiększa skuteczność przekazu i powoduje jego lepsze zapamiętywanie – informuje Instytut Psychologii Ekonomicznej SWPS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

Degustacje De’Longhi w punktach sprzedaży

27 listopada ruszyła ogólnopolska akcja degustacji, która będzie trwała przez 4 kolejne weekendy w sieciach handlowych Media Markt, Saturn, Mega Avans i Selgros. Na stoiskach czekają na klientów hostessy, które udzielają informacji na temat oferty marki De’Longhi, rozdają ulotki i przede wszystkim przyrządzają kawę z ekspresu automatycznego. Do degustacji używane są ekspresy z linii Magnifica, Perfecta i Primadonna.