Czwarta edycja programu partnerskiego Mio
  • 0
  • 1
4.03.2011

Czwarta edycja programu partnerskiego Mio

Firma Mio Technology uruchomiła kolejną edycję programu partnerskiego Mio Grand Tour. W programie mogą wziąć udział firmy, które dokonują zakupu urządzeń Mio u autoryzowanych dystrybutorów. Uczestnicy mogą liczyć zarówno na bonusy w formie premii pieniężnych, gadżetów reklamowych Mio i materiałów POS, jak i możliwość zamówienia i zakupu urządzeń DEMO.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2011

Ola Kuligowska w kampanii reklamowej CH Forum Gliwice

Centrum Handlowe Forum w Gliwicach pokazało premierową kolekcję reklam na sezon 2011. Wzory, fasony, formaty inspirowane są magią i poetyką koloru. Głównym motywem obowiązującym w nadchodzącym sezonie jest zestawienie zjawiskowych krojów, a także mocnych i wyrazistych kolorów ze znaną twarzą Oli Kuligowskiej. Autorem zdjęć jest Marcin Tyszka. Wszystkie kreacje specjalnie na zamówienie stworzył Tomasz Ossoliński, Pomysł całości opracował team Firmy Reklamowej Kuc. Modową estetykę reklam podkreślają hasła będące parafrazą tytułów klasyki filmowej. 

3 marca 2011