Country Brand Index 2007 - Australia najsilniejszą marką świata
  • 0
  • 1
14.11.2007

Country Brand Index 2007 – Australia najsilniejszą marką świata

Polska wchodzi do elity krajów, które mogą się poszczycić najlepszą marką – wynika z Country Brand Index 2007, przeprowadzonego przez międzynarodową firmę konsultingową wyspecjalizowaną w rozwoju marek FutureBrand i agencję public relations Weber Shandwick. Wśród 54 notowanych krajów świata znaleźliśmy się na 8 miejscu w kategorii „Wschodząca gwiazda”. Najlepsza markę na świecie zachowała Australia, a za nią znalazły się Stany Zjednoczone i Wielka Brytania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2007