0 1 0 0 0 13.11.2007On Board PR dla projektu badawczegoFirma doradcza On Board PR koordynuje konkurs na projekty badawcze wspierany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
0 1 0 0 1 13.11.2007Akcja wizerunkowa MS ServicesW poniedziałek 12 listopada ruszyła akcja promocyjna MS Services, firmy świadczącej usługi kompleksowego wsparcia sprzedaży. Agencja zorganizowała wysyłkę miniaturowych drzewek Bonsai wraz z instrukcją dotyczącą ich pielęgnacji i zaproszeniem na dedykowaną akcji stronę internetową.
0 1 0 0 0 13.11.2007Business Superbrands dla BiCMarka BiC została wybrana jedną z najsilniejszych marek biznesowych na rynku polskim w ogłoszonym we wrześniu rankingu Business Superbrands 2007.
0 1 0 0 0 13.11.2007Index Copernicus wesprze Business Consulting Serach&SelectionIndex Copernicus, globalny portal naukowy klasyfikujący ponad 75 tysięcy naukowców z całego świata oraz Business Consulting Serach&Selection, wiodąca polska firma doradztwa personalnego i wyłączny partner międzynarodowej sieci IRC Recruitment w Polsce, podpisały dzisiaj list intencyjny dotyczący długofalowej współpracy.
1 1 0 0 0 13.11.2007Kampania reklamowa KIA SportageAgencja Paralotna przygotowała dla KIA Motors Polska kampanię promującą model o nazwie Sportage.
0 1 0 0 0 13.11.2007Starcom zwycięzcą przetargu mediowego Tele2Firma Tele 2 rozstrzygnęła przetarg na obsługę skonsolidowanego budżetu mediowego w krajach Europy Północnej i Środkowej. Reklamodawca zdecydował się powierzyć planowanie i zakup mediów domom mediowym należącym do Publicis Groupe Media (Starcom, MediaVest oraz ZenithOptimedia). W Polsce obsługa Tele2 pozostanie w gestii domu mediowego Starcom.
0 1 0 0 0 13.11.2007SAR wyłącznym przedstawicielem Cannes Lions i Eurobest Awards na PolskęPrzedstawiciele Cannes Lions: Philip Thomas - Cannes Lions CEO i Terry Savage - Executive Chairman, spotkali się w Londynie z pełnomocnik Zarządu SAR, Członkiem Zarządu EACA – Pawłem Tyszkiewiczem. Biorąc pod uwagę osiągnięcia i rolę jaką SAR pełnił przy promocji konkursu w Polsce współpracując z poprzednim przedstawicielem Cannes (organizacja pokazów i wystaw Cannes Lions, przeprowadzanie w ramach KTR podczas Polskiego Festiwalu i Konkursu Reklamy eliminacji do konkursu Young Creatives), przedstawiciele Cannes Lions powierzyli w Polsce wyłączne przedstawicielstwo konkursu Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.
0 1 0 0 0 13.11.2007Reklama nie sprzedajeCzym jest reklama? Jak określić, zdefiniować strategię? Jakie pytania należy zdać sobie pracując nad briefem? Czy efektywność reklamy należy przekładać na liczby? – to pytania/zagadnienia, jakie zostały poddane dyskusji podczas pierwszego, otwartego spotkania zespołu Young Professional, które odbyło się 8 listopada w Multikinie Złote Tarasy. Gościem specjalnym był Jack Hensler, członek zarządu i dyrektor marketingu P4.
0 1 0 0 0 13.11.2007Świstak już nie zawijaKraft Foods Polska S.A. odpowiadając na pytania tysięcy zaniepokojonych konsumentów ujawnił dziś ustami Steffena Mollera losy kultowego bohatera reklam Milki - świstaka. Zamieszanie wokół niego związane jest z wprowadzeniem przez firmę Kraft Foods nowych foliowych opakowań czekolad Milka, które można wielokrotnie otwierać i zamykać.
0 1 0 0 0 13.11.2007Demo podejmuje wyzwanie GdańskaAgencja Demo Effective Launching wygrała przetarg na opracowanie koncepcji strategii marki Gdańsk do roku 2013. Tym samym, Demo otrzymało zamówienie na stworzenie całości strategii komunikacyjnej miasta.