Core wyłącznym dystrybutorem ESPN America i ESPN Classic w Polsce
  • 0
  • 1
20.02.2009

Core wyłącznym dystrybutorem ESPN America i ESPN Classic w Polsce

Dystrybucję sportowych kanałów telewizyjnych, ESPN America i ESPN Classic, na terytorium Polski od 19 lutego br. objęła firma Core.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2009

Skonsumowani

Benjamin Barber przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.

19 lutego 2009

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2009

CNN International wyemituje pierwszą międzynarodową, multimedialną kampanię reklamową Krakowa

CNN International wyemituje pierwszą międzynarodową, multimedialną kampanię reklamową Krakowa. Miasto będzie promowane wśród widzów CNN przy wykorzystaniu zasobów multimedialnych stacji, takich jak reklamy on-line i tradycyjne spoty telewizyjne. Kampania rozpocznie się 23 lutego i dotrze do ponad 149 milionów gospodarstw domowych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Promocja Krakowa przypada na moment, w którym zainteresowanie rozwijającymi się gospodarkami i nowymi wartościowymi lokalizacjami takimi jak w Polsce rośnie, podczas gdy ruch turystyczny w krajach Europy Środkowo-Wschodniej odnotował spadek.