Copywriting dla niewidomych (wideo)
  • 1
  • 1
18.01.2012

Copywriting dla niewidomych (wideo)

Sieć fast food Wimpy, w ramach kampanii społecznej na rynku południowoafrykańskim, przygotowała hamburgery z napisami reklamowymi w alfabecie Braille’a.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54818 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

justyna

12 lat temu

Taki żarcik

A całkiem niedawno zrobili z tego całkiem udany kawał: "Dlaczego dzieci tak lubią bułki z makiem? - Bo na każdej jest inna bajka". A tu proszę. Pomysł wcielili w życie. Kto wie, czy polscy błyskotliwcy nie mieli w tym swojego wkładu...

17 stycznia 2012