0 1 0 0 0 4.03.2005Nowa globalna kampania reklamowa Adidas – „Hello Tomorrow”Rozpoczyna się nowa, światowa kampania wizerunkowa marki Adidas. Ukazywanym w niej produktem są buty adidas_1, nazywane „pierwszym inteligentnym obuwiem na świecie”. Hasło „Niemożliwe nie istnieje” po raz kolejny znajduje potwierdzenie w spocie reżyserowanym przez Spike’a Jonze’a.
0 1 0 0 1 4.03.2005Pierwsza w Europie strefa chilloutu Coca-Coli. Miejsce: Galeria MokotówW stołecznej Galerii Mokotów został otwarty pierwszy w Europie Coca-Cola Chillout Zone. Jest to miejsce stworzone z myślą o ludziach młodych, którzy nie lubią i nie chcą się nudzić. W markowej strefie można zrobić sobie przerwę podczas zakupów lub spędzić czas w oczekiwaniu na seans kinowy.
0 7 0 0 0 4.03.2005I Edycja Konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005” zakończona2 marca 2005 r. o godz. 19.00 w Hotelu InterContinental odbyła się uroczysta gala połączona z wręczeniem nagród laureatom konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005”. Została ona poprzedzona konferencją, podczas której finaliści konkursu przedstawili swoje koncepcje dotyczące rozwoju marketingu. Dominowały dwa kierunki poszukiwań nowych rozwiązań: po pierwsze, widać wzrastającą rolę psychologii w opracowywaniu metod komunikacji z klientami, po drugie, istotne jest nowatorstwo w podejściu do środków komunikacji. Wspólny wszystkim finalistom jest natomiast pogląd o przewodniej roli klienta w opracowywaniu strategii marketingowej.
0 1 0 0 0 4.03.2005Płyta w logotypie GM RecordsOd początku marca zaczęło obowiązywać nowe logo GM Records, lidera w dziedzinie tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych. Zmiana podstawowego znaku identyfikacji wizualnej jest jednym z działań zapisanych we wdrażanej, od zeszłego roku strategii rozwoju firmy.
0 1 0 0 0 4.03.2005Świąteczna promocja VegetyZ myślą o Wielkanocy producent uniwersalnej przyprawy do potraw – Vegety przygotował promocję dla konsumentów. Przedświąteczna sprzedaż Vegety 200g + 20% gratis rozpocznie się 7 marca 2005 roku. Smakosze, już teraz planujący świąteczne menu, będą mogli do samej Wielkanocy nabywać promocyjne opakowania tej najpopularniejszej w Polsce przyprawy uniwersalnej. Większa ilość przyprawy jest podarunkiem dla wszystkich, którzy planują „wielkie przedświąteczne gotowanie”.
0 1 0 0 0 4.03.2005Euro RSCG Warsaw dla marki DremelAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową dla marki Dremel producenta elektronarzędzi do precyzyjnej obróbki materiałów. Jest to pierwsza spójna kampania wizerunkowa dla tej marki na polskim rynku.
0 1 0 0 0 4.03.2005Funkcje uruchamiane dotykiem kryształowego szkła T-TOUCH:T-TOUCH jest doświadczeniem i przeżyciem dla wszystkich pięciu zmysłów. Dlaczego? Ponieważ jego właściwości odkrywamy poprzez dotyk kryształowego szkiełka, tak magicznego jak nasze zmysły. Dla oka - wyruszamy ponad technologię normalnych mechanizmów, proponujemy zegarek szybszy niż oko ludzkie. Dla ucha - precyzyjne ostrzeganie, alarm dzwoni zawsze w wyznaczonym czasie. Dla nosa - pokrewieństwo zmysłów, a ten czasomierz dosłownie pachnie tą atmosferą. Został wyposażony w barometr, wysokościomierz, kompas i termometr, nie zapomniano również o funkcji chronografu.
0 1 0 0 0 4.03.2005Just dla Banku BPH „Pożyczka od ręki”Ruszyła tegoroczna edycja telewizyjnej kampanii reklamowej „Pożyczka od ręki” Banku BPH. Strategia komunikacji wraz z konceptem kreatywnym została opracowana i zrealizowana przez agencję reklamową Just. Pierwsza edycja „Pożyczki od ręki” została zrealizowana w ubiegłym roku i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. W tym czasie przeprowadzono skuteczną kampanię rebrandingową, a Bank pod nową nazwą Bank BPH umocnił swoją pozycję na rynku.
0 1 0 0 0 4.03.2005Metsä Tissue rozpoczęła promocję konsumencką LambiMetsä Tissue S.A., czołowy producent papierów higienicznych w Polsce, rozpoczęła konsumencką promocję Lambi. Celem promocji jest zwiększenie udziałów marki Lambi w segmencie papierów higienicznych premium oraz wzrost jej znajomości wśród grupy docelowej.
0 1 0 0 0 3.03.2005Tysiąc róż i musical – Dzień Kobiet w Galerii Mokotów8 marca o godzinie 17.30 w Galerii Mokotów specjalne przedstawienie odegra Teatr Broadway – pierwszy w Polsce prywatny teatr musicalowy. Organizatorzy przedstawienia, które ma umilić warszawiankom Dzień Kobiet, są firma Coca-Cola HBC Polska oraz Galeria Mokotów.