Communication Unlimited dla Kerrygold
  • 0
  • 1
24.05.2010

Communication Unlimited dla Kerrygold

Agencja reklamowa Communication Unlimited pozyskała nowego klienta – markę Kerrygold, producenta masła z Irlandii. Marka stworzona została przez Irish Dairy Board (IDB), organizację marketingową irlandzkiego przemysłu mleczarskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Pierwszym efektem współpracy jest ogólnopolska kampania oraz konkurs „Do pełni smaku”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2010

Grey Warszawa i Argonauts z nową kampanią Heineken oraz Open’er Festival

Grey Warszawa i sieciowa agencja interaktywna Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Open’er Festival. Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i Digital. Dodatkowo, będzie przebiegać z wykorzystaniem niestandardowych form komunikacji. Reklamy autorstwa Grey Warszawa opierają się na koncepcji kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, której celem jest podgrzewanie atmosfery oczekiwania na Open’er Festival. Z kolei Argonauts uruchomiła nową odsłonę polskiej strony Heineken. Jest ona odpowiedzią na trend coraz większej popularności mediów społecznościowych w sieci.