Wyniki badania IAB CreativeEx 2009
  • 1
  • 1
24.05.2010

Wyniki badania IAB CreativeEx 2009

IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54581 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2010

Grey Warszawa i Argonauts z nową kampanią Heineken oraz Open’er Festival

Grey Warszawa i sieciowa agencja interaktywna Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Open’er Festival. Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i Digital. Dodatkowo, będzie przebiegać z wykorzystaniem niestandardowych form komunikacji. Reklamy autorstwa Grey Warszawa opierają się na koncepcji kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, której celem jest podgrzewanie atmosfery oczekiwania na Open’er Festival. Z kolei Argonauts uruchomiła nową odsłonę polskiej strony Heineken. Jest ona odpowiedzią na trend coraz większej popularności mediów społecznościowych w sieci.