Comarch wdraża system Comarch Loyalty Management FFP dla linii lotniczych S7 - Marketing przy Kawie
Comarch wdraża system Comarch Loyalty Management FFP dla linii lotniczych S7
  • 0
  • 1
19.02.2009

Comarch wdraża system Comarch Loyalty Management FFP dla linii lotniczych S7

W grudniu 2008 roku rosyjskie linie lotnicze S7 uruchomiły program Frequent Flyer oparty na rozwiązaniu Comarch. Rozwiązanie wdrożone przez Comarch zostało stworzone z myślą o pasażerach linii S7 w celu umożliwienia często podróżującym gromadzenie mil wymienialnych na darmowe loty i inne nagrody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lutego 2009