Coca-Cola rozpoczęła polską odsłonę kampanii celebrującej setne urodziny butelki (wideo)
  • 2
  • 7
3.04.2015

Coca-Cola rozpoczęła polską odsłonę kampanii celebrującej setne urodziny butelki (wideo)

„Pocałuj radość” to hasło nowej kampanii Coca-Coli. Marka świętuje setną rocznicę powstania charakterystycznej butelki napoju. W komunikacji będzie wykorzystywać wizerunki gwiazd popkultury – od Marilyn Monroe i Elvisa Presleya po współczesne ikony muzyki i sportu, jak Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski czy Margaret.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2015