Co Polska ma do zaoferowania turyście? – kampania Polskiej Organizacji Turystycznej (wideo) - Marketing przy Kawie
Co Polska ma do zaoferowania turyście? – kampania Polskiej Organizacji Turystycznej (wideo)
  • 1
  • 1
16.11.2012

Co Polska ma do zaoferowania turyście? – kampania Polskiej Organizacji Turystycznej (wideo)

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię przedstawiającą nową ofertę turystyczną Polski. Akcja skierowana jest do lubiących podróże ludzi w wieku 15–50 lat, którzy podróżują po najbardziej popularnych szlakach turystycznych i szukają w Internecie inspiracji do kolejnych wypraw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2012

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2012

Mały Powstaniec z gitarą elektryczną w kampanii społecznej „Rock Niepodległości” (wideo)

W tym roku odbyła się trzecia edycja młodzieżowej kampanii społecznej „Rock Niepodległości”, której celem było upamiętnienie i promowanie Dnia Niepodległości wśród młodych ludzi. Symbolem akcji stał się przedstawiony współcześnie pomnik Małego Powstańca autorstwa Jerzego Jarnuszkiewicza. Karabin maszynowy powstańca został zastąpiony gitarą elektryczną.