Click5 dla marki Tymbark
  • 1
  • 1
8.10.2009

Click5 dla marki Tymbark

Po ponad dziesięciu tygodniach zakończyła się „Operacja Kapsel” – gra przygotowana przez agencję Click5 dla marki Tymbark. Osią gry była historia kradzieży zabytkowego, pierwszego w historii, kapsla Tymbarku. Dzięki wykorzystaniu licznych kanałów komunikacji (serwisów społecznościowych, blogów, materiałów wideo, mobile oraz komunikacji off-line) kampania zaangażowała tysiące aktywnych graczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

JuliaCezaria

14 lat temu

świetne!

dlaczego wcześniej o tym nie słyszałam? chętnie wzięłabym udział.

8 października 2009

7 października 2009