0 1 23.02.2011Clear Channel wprowadza GRP dla outdoorureklama zewnętrzna TweetFirma Clear Channel Poland jako pierwsza wdrożyła wskaźniki mediowe opisujące swoje produkty.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.02.2011Toyota RAV4 promowana na nośnikach firmy HeadzW najpopularniejszych polskich kurortach zimowych – Zakopanem, Szczyrku, Wiśle czy Białce Tatrzańskiej – prowadzona jest zimowa kampania outdoorowa koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland. Model RAV4 promowany jest na nośnikach typu mountainboard, które jednocześnie zabezpieczają stoki.
0 1 0 0 0 23.02.2011PwC rekrutuje ekologicznieFirma PricewaterhouseCoopers przeprowadza pierwszą w Polsce przyjazną środowisku kampanię rekrutacyjną, skierowaną do studentów i absolwentów. Stosuje w niej wyłącznie ekologiczne materiały.
1 1 0 0 0 23.02.2011Kampania reklamowa karnetów na mecze Widzewa Łódź (wideo)Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich.
0 1 0 0 0 23.02.2011ACR i Opcja dla marki SaabFirma marketingu internetowego Opcja i interaktywny dom mediowy ACR kontynuują współpracę z marką Saab. Najnowsza kampania internetowa dotyczy oferty handlowej „Wszystko za mniej” na gamę modeli Saab 9-3.