0 1 0 0 3 21.02.2011Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywnąWedług badań Millward Brown SMG/KRC – aż 53% firm w Polsce nie ma własnej witryny internetowej. Z kolei badanie przeprowadzone wśród przedsiębiorców przez firmę Benhauer pokazuje, że jedynie 20% polskich firm może pozwolić sobie na profesjonalne usługi agencji interaktywnej lub zatrudnienie specjalisty ds. marketingu w Internecie.
0 1 0 0 0 21.02.2011Cube Promotion dla marki SmirnoffAgencja Cube Promotion prowadzi klubową akcję promocyjną „The Night is in Your Hands” dla marki Smirnoff Black, należącej do Diageo.
0 1 0 0 0 21.02.2011Grupa Kuc dla BonarkiOd lutego Firma Reklamowa Kuc i Agencja PR Plus Communication, wchodzące w skład Grupy Kuc, będą prowadzić kompleksową obsługę marketingową Bonarka City Center w Krakowie.
0 1 0 0 0 18.02.2011Oreo – największy przyrost „Lubię to” w ciągu doby rekordem GuinnessaKilka tysięcy Polaków oraz tysiące fanów ciasteczek Oreo z całego świata ustanowiły nowy rekord Guinnessa. W ciągu 24 godzin niemal 115 tysięcy fanów oznaczyło wpis „Lubię to” na profilu marki na portalu Facebook. Oreo to pierwsza marka, która pobiła taki rekord w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 18.02.2011Nowa identyfikacja wizualna stacji Comedy Central Polska i Comedy Central FamilyW związku z wprowadzoną w styczniu w Stanach Zjednoczonych zmianą kompleksowej identyfikacji wizualnej kanału Comedy Central zostały wprowadzone zmiany także w Polsce. Nowy znak graficzny Comedy Central zadebiutuje na antenach Comedy Central Polska i Comedy Central Family 21 lutego. Polska jest drugim po USA krajem, w którym wprowadzana jest zmiana identyfikacji wizualnej marki Comedy Central.
0 1 0 0 0 18.02.2011Competita dla SuperbrandsCompetita Strategy Consultants poprowadzi działania PR w związku z V edycją programu Superbrands i III edycją Business Superbrands Polska.
0 1 0 0 0 18.02.2011Kampania reklamowa marki Plusssz ZizzzW marcu firma Polski Lek SA wprowadza na polski rynek kolejny produkt z serii witamin dla dzieci – Plusssz Zizzz o smaku poziomkowym. Kampania brandingowa rozpoczyna się 21 lutego.
0 1 0 0 0 18.02.2011Eurozet nowym członkiem IAB PolskaDo Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przystępuje Eurozet – największa w Polsce grupa radiowa. W ramach związku działa obecnie 156 firm członkowskich branży interaktywnej.
1 1 0 0 0 18.02.2011Pierwsza kampania telewizyjna wafelków Horalky (wideo)Na zlecenie koncernu I.D.C. Polonia SA dom mediowy Pro Media House realizuje pierwszą kampanię telewizyjną wafelków Horalky. Marka Horalky obecna jest na polskim rynku od 2007 r., jednak do tej pory była promowana wyłącznie za pośrednictwem outdooru oraz Internetu.
0 1 0 0 0 18.02.2011Microsoft w serwisach mobilnych18 lutego rozpoczęła się kampania koncernu Microsoft na witrynach mobilnych mini.wp.pl, mobi.computerworld.pl, mobi.idg.pl oraz mobile-internet.pl, promująca rozwiązania oparte na Microsoft Windows Azure.