Cityboard Media promuje najlepszych kolarzy Tour de Pologne - Marketing przy Kawie
Cityboard Media promuje najlepszych kolarzy Tour de Pologne
  • 0
  • 1
12.09.2005

Cityboard Media promuje najlepszych kolarzy Tour de Pologne

Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, jest patronem mediowym najbardziej prestiżowego wydarzenia sportowego w Polsce w sezonie 2005 – Tour de Pologne UCI Pro Tour. Już po raz drugi Cityboard Media promuje Tour de Pologne na 200 wielkoformatowych nośnikach reklamowych w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miast na trasie wyścigu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2005

Tenis na Dworcu Centralnym

W najbliższą niedzielę, czyli 11 września, Dworzec Centralny w Warszawie zmieni się w halę sportową, a dokładnie kort tenisowy. W godzinach 12:00-16:00, a może i dłużej, każde dziecko będzie mogło zagrać pod okiem najlepszej polskiej tenisistki ostatnich lat Magdaleny Grzybowskiej, a także dzieci ze szkoły tenisa Tie-Break. Trenerzy mali i duzi pokażą jak trzymać rakietę i sprawnie nią uderzać. Na wszystkich grających czekać będą dyplomy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2005

Promocja Parówkowa Indykpolu z musztardą Kamis

Od 1 września do 20 października firma Indykpol S.A. organizuje akcje animacyjno-degustacyjne, które stanowią cześć niedawno rozpoczętej „Odjazdowej” SMS-owej Promocji Parówkowej. Partnerem akcji Indykpolu został lider na rynku przypraw – firma Kamis, dzięki której „Parówki Firmowe z Indyka” podawane przez hostessy, będą serwowane z musztardą. Hostessy będą częstowały parówkami z indyka w trzech smakach: tradycyjnym, pikantnym i z serem. Akcja degustacyjna obejmuje największe sieci super- i hipermarketów na terenie całego kraju, i będzie prowadzona w weekendy przez cały czas trwania SMS-owej promocji.