Ciszewski PR, Comtica i Testardo Red Cell dla firmy Samsung
  • 0
  • 1
13.07.2005

Ciszewski PR, Comtica i Testardo Red Cell dla firmy Samsung

Agencja Testardo Red Cell zajmie się organizacją tegorocznych polskich eliminacji do międzynarodowego turnieju gier komputerowych World Cyber Games 2005 (WCG) organizowanego przez firmę Samsung Electronics. Działania Public Relations powierzono Ciszewski PR. Wszystko, co wiąże się z interaktywną i techniczną stroną WCG2005 powierzono agencji Comtica. Igrzyska gier komputerowych patronatem medialnym objęły: TVP, radio ESKA, Metropol, 4fun TV, Onet, OZON, CD Action oraz Gadu-Gadu. Agencje planują kampanię ATL-ową, która głównie skupi się na mediach patronackich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.07.2005

„Loteria jak za dawnych lat” na stacjach BP

11 lipca na stacjach paliwowych BP w całej Polsce rozpoczęła się promocja pod nazwą „Loteria jak za dawnych lat”. Utrzymana w klimacie kolorowych lat siedemdziesiątych akcja ma charakter typowo letni, kojarzący się z wakacyjną beztroską i zabawą. Mechanizm oraz stylistyka nawiązujące do lat siedemdziesiątych ma za zadanie wywołanie przyjemnych skojarzeń związanych z tamtymi czasami: tęczowe makijaże, charakterystyczny styl ubierania, przerysowane fryzury, znane przeboje muzyczne. Promocja wykorzystuje te wspomnienia wywołujące uśmiech do stworzenia na stacji przyjemnej aury i tym samym zachęcenia klientów do wzięcia udziału w zabawie.