Chwile, które się nie wydarzyły, w reklamie Volvo (wideo)
  • 1
  • 1
13.06.2017

Chwile, które się nie wydarzyły, w reklamie Volvo (wideo)

Pierwszy dzień w szkole, nowe znajomości, wspólne dziecięce zabawy, dorosłe podróże do odległych zakątków świata, wymarzona praca, miłość, narodziny dziecka – to wszystko mogłoby się nie wydarzyć. Marka Volvo w emocjonalnym spocie pokazuje, jak moment może odmienić całe życie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2017

Dobre perspektywy rozwoju biznesu według prezesów firm w Polsce. Raport KPMG International

W obliczu wielu zmian geopolitycznych zarządzający spółkami globalnymi są pewni optymistycznej przyszłości firm. 83 proc. prezesów na świecie i 98 proc. w Polsce pozytywnie ocenia perspektywy rozwoju działalności w najbliższym roku. Równocześnie 65 proc. prezesów globalnych spółek postrzega przełomowe rozwiązania technologiczne jako szansę na rozwój, a nie zagrożenie – wynika z badania firmy KPMG.