0 1 0 0 0 6.06.2017Heidi Klum zaprojektuje ubrania dla LidlaSupermodelka Heidi Klum zaprojektuje dla sieci Lidl kolekcję odzieży. Produkty mają pojawić się w sklepach w drugiej połowie roku.
1 8 0 0 2 6.06.2017„Nie jestem byle kim, nie jem byle czego” – kampania Maślanki Mrągowskiej (wideo)W połowie maja na outdoorze oraz w Internecie pojawiły się intrygujące kreacje z hasłem: „Nie jestem byle kim”. Okazało się, że była to kampania teaserowa Maślanki Mrągowskiej (Mlekpol).
0 1 0 0 0 6.06.2017Klienci sklepów internetowych chcą kupować na ratyJest jeden problem wspólny dla wszystkich sprzedawców w branży e-commerce. To koszyki zakupowe, wypełnione produktami przez klientów, porzucone przed kliknięciem do kasy i złożeniem zamówienia. Tak kończy się więcej niż połowa wizyt w sklepach internetowych. Jak temu zapobiec?
1 1 0 0 0 6.06.2017Allegro z coverem utworu „Cichosza” Grzegorza Turnaua (wideo)Serwis Allegro zaprezentował kolejny teledysk z cyklu „Legendy polskie”. To film do utworu „Cichosza” w wykonaniu Marcina Macuka i Krzysztofa Zalewskiego.
0 1 0 0 0 5.06.2017Do logo Pekao ma powrócić żubr7 czerwca ma zostać sfinalizowana transakcja nabycia udziałów Pekao przez PZU i Polski Fundusz Rozwoju. Do logo marki ma powrócić charakterystyczny żubr.
1 2 0 0 0 5.06.2017GetBack z nowym logo, identyfikacją wizualną i kampanią reklamową (wideo)5 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa firmy GetBack z branży zarządzania wierzytelnościami. Celem działań jest podkreślenie modelu przyjaznej współpracy z osobami zadłużonymi. W spocie zaprezentowana została nowa identyfikacja wizualna marki.
2 1 0 0 0 5.06.2017Kamil Glik w spocie Blachotrapezu (wideo) [aktualizacja]15 lutego Blachotrapez podpisał umowę partnerską z PZPN, a następnie z Kamilem Glikiem, który został ambasadorem marki. 8 czerwca ruszy kampania reklamowa, której osią będzie spot z udziałem polskiego obrońcy.
0 5 0 0 0 5.06.2017Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków – raport z badania Attention Marketing ResearchSkąd Polacy czerpią informacje o produktach i usługach przed podjęciem ważnych, niecodziennych decyzji zakupowych? Badanie Attention Marketing Research wskazują, że reklama przestaje być najważniejszym narzędziem w komunikacji sprzedażowej, a na znaczeniu wciąż zyskuje komunikacja bezpośrednia oraz lojalna społeczność zadowolonych konsumentów.
0 1 0 0 0 5.06.2017Google chce zablokować reklamy niespełniające normGoogle przyłączył się do Coalition for Better Ads zajmującej się ulepszaniem reklam internetowych. Firma zamierza zaimplementować w przeglądarce Chrome narzędzie, które zablokuje uciążliwe reklamy.
1 1 0 0 1 5.06.2017Provident promuje „pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach” (wideo)Provident ruszył z kolejną kampanią. Prosta pożyczka promowana będzie m.in. w telewizji.