0 1 11.02.2009Chilli Zet na nośnikach Taxi-AD Polskareklama zewnętrzna TweetZ początkiem lutego 2009 roku ruszyła kampania reklamowa nowej rozgłośni radiowej Chilli Zet.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53457 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.02.2009Eskadra Marketing Services dla marki 36.6Eskadra Marketing Services na zlecenie Polkomtel S.A. przygotowała i zorganizowała kampanię wizerunkową marki 36.6 – „COOLstacja”.
0 1 0 0 0 11.02.2009AdTotal – nowa sieć sprzedaży Wirtualnej PolskiAdTotal to nowa sieć sprzedaży uruchomiona przez Wirtualną Polskę. AdTotal jest odpowiedzią portalu na zmieniającą się rzeczywistość rynkową, w której reklamodawcom zależy na efektywnym dotarciu do konkretnych grup celowych.
0 1 0 0 0 11.02.2009Adidas rusza z kampanią Me, MyselfAdidas rozpoczął kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji do ćwiczeń dla kobiet adidas Women SS 2009. Kampania ruszyła pod hasłem Me, Myself i prezentuje portrety sportsmenek różnych dyscyplin i z różnych państw świata, które opowiadają o znaczeniu ćwiczeń w ich codziennym treningu. Kampania obejmuje działania w prasie kobiecej, Internecie oraz PR.
0 1 0 0 0 11.02.2009Żyj z pensji PremieraMarka Majonez Kielecki organizuje loterię SMS „Żyj za pensję Premiera”. Za stworzenie koncepcji promocji odpowiada agencja Alsprom, natomiast nad przebiegiem oraz przygotowaniem technicznym loterii SMS czuwa agencja marketingu mobilnego New Line Media.