Celebryta w reklamie istotnie wpływa na jej skuteczność – OMD AdEffect
  • 0
  • 1
18.02.2014

Celebryta w reklamie istotnie wpływa na jej skuteczność – OMD AdEffect

Celebryta pojawiający się w reklamie zwiększa jej skuteczność. Ważne jest jednak dopasowanie osoby do marki. Gwiazda reklam nie może też przyćmiewać brandu. Najlepiej zapamiętywane są spoty wizerunkowe z celebrytami. Takie są wnioski z badania OMD AdEffect.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

alekk

10 lat temu

Słabo..

Super, ale jeśli do analizy dorzucimy koszty zatrudnienia celebryty, to wychodzi nam milion lepszych pomysłów, które dadzą nam lepszy zwrot z akcji.

Rozwiń komentarze

18 lutego 2014

17 lutego 2014