„Carlsberg Village” - po raz pierwszy w Polsce hawajska wioska nad Zatoką Pucką - Marketing przy Kawie
„Carlsberg Village” - po raz pierwszy w Polsce hawajska wioska nad Zatoką Pucką
  • 0
  • 1
13.07.2005

„Carlsberg Village” – po raz pierwszy w Polsce hawajska wioska nad Zatoką Pucką

Już 16 lipca „Zielona Plaża” w Pucku stanie się prawdopodobnie najbardziej gorącym miejscem nad Bałtykiem. „Carlsberg Village” jest wzorowana na motywach hawajskich, gdzie plaża otoczona jest palmowym lasem. Niepowtarzalna atmosfera wioski przeniesie wszystkich turystów w klimaty wysp Oceanu Spokojnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54950 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Arek

19 lat temu

byłem, potwierdzam

Naprawdę sympatyczne miejsce!!! Nie raz tam gościłem !!!

12 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
12.07.2005

„Loteria jak za dawnych lat” na stacjach BP

11 lipca na stacjach paliwowych BP w całej Polsce rozpoczęła się promocja pod nazwą „Loteria jak za dawnych lat”. Utrzymana w klimacie kolorowych lat siedemdziesiątych akcja ma charakter typowo letni, kojarzący się z wakacyjną beztroską i zabawą. Mechanizm oraz stylistyka nawiązujące do lat siedemdziesiątych ma za zadanie wywołanie przyjemnych skojarzeń związanych z tamtymi czasami: tęczowe makijaże, charakterystyczny styl ubierania, przerysowane fryzury, znane przeboje muzyczne. Promocja wykorzystuje te wspomnienia wywołujące uśmiech do stworzenia na stacji przyjemnej aury i tym samym zachęcenia klientów do wzięcia udziału w zabawie.