Carlsberg Polska z Ciszewski Public Relations - Marketing przy Kawie
Carlsberg Polska z Ciszewski Public Relations
  • 0
  • 1
16.03.2011

Carlsberg Polska z Ciszewski Public Relations

Ciszewski Public Relations w wyniku przetargu otrzymał dwuletni kontrakt na obsługę wszystkich marek z portfolio Carlsberg. Do przetargu stanęło sześć agencji. Nie bez znaczenia był know-how z zakresu marketingu sportowego, istotny w obliczu przygotowań do Euro 2012, którego Carlsberg jest jednym z oficjalnych sponsorów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2011

Cena i marka – badania Millward Brown

Nowe badania konsumenckie opublikowane w połowie marca przez firmę Millward Brown wskazują, że najwyższą pozycję w rankingu Value-D zajęła marka Amazon.com. Ta znana księgarnia internetowa oferująca również szereg innych produktów umiejętnie osiąga równowagę między renomą swojej marki a strategią cenową. Informacje na ten temat można znaleźć w najnowszym raporcie MillwardBrown pod tytułem „Value-D: balancing Desire and Price for brand success”.