BIG5 – nowy pakiet reklamowy Muratora
  • 0
  • 1
16.03.2011

BIG5 – nowy pakiet reklamowy Muratora

Biuro Reklamy Magazyny i Informatory wydawnictwa Murator SA wprowadziło do oferty nowy pakiet – BIG5. Tworzące go tytuły: „Murator”, „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Podróże” i „Żagle” wzajemnie się uzupełniają, dając reklamodawcom możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2011

Cena i marka – badania Millward Brown

Nowe badania konsumenckie opublikowane w połowie marca przez firmę Millward Brown wskazują, że najwyższą pozycję w rankingu Value-D zajęła marka Amazon.com. Ta znana księgarnia internetowa oferująca również szereg innych produktów umiejętnie osiąga równowagę między renomą swojej marki a strategią cenową. Informacje na ten temat można znaleźć w najnowszym raporcie MillwardBrown pod tytułem „Value-D: balancing Desire and Price for brand success”.

15 marca 2011