0 1 20.02.2012Canal+ Cyfrowy wybrał agencję social mediamarketing społecznościowy TweetCanal+ Cyfrowy rozpoczął współpracę z agencją Think Kong.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.02.2012Bridgestone przedłuża umowę z agencją field marketingowąMarka Bridgestone – producent opon i wyrobów gumowych – przez kolejny rok będzie współpracować z agencją field marketingową Sales Link.
0 1 0 0 0 20.02.2012Sphinx promuje Kolekcję KibicaSphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rusza z kampanią marketingową związaną z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2012. Klienci, zamawiając główne danie z deserem i napojem, mogą zebrać Kolekcję Kibica – segregator i pięć zeszytów poświęconych drużynom biorącym udział w Mistrzostwach.
2 3 0 0 0 20.02.2012Chuck Norris reklamuje kredyt gotówkowy Banku Zachodniego WBK (wideo)W tym tygodniu startuje najnowsza kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Chuckiem Norrisem w roli głównej. Spoty reklamowe z udziałem Chucka Norrisa wspierają sprzedaż kredytu gotówkowego Banku Zachodniego WBK. Kampania będzie emitowana w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, Internecie, radiu, prasie, w kinach oraz na nośnikach outdoor.
2 1 0 0 0 20.02.2012Lowe GGK przygotowała kreację kampanii przyprawy Delikat na rynek rumuński i węgierski (wideo)Agencja Lowe GGK przygotowała na rynek rumuński i węgierski trzecią już z kolei edycję spotów wspierających popularną przyprawę uniwersalną Delikat (Unilever).