Brown-Forman wprowadza swoją markę korporacyjną w Polsce
  • 0
  • 1
13.07.2005

Brown-Forman wprowadza swoją markę korporacyjną w Polsce

Brown-Forman Corporation, jedna z największych amerykańskich firm na światowym rynku win i wyrobów spirytusowych, poinformowała o zmianie nazwy, pod którą prowadzi swoją działalność operacje w Polsce. Firma, która przez ostanie dwa lata działała pod nazwą Finlandia Polska, zmienia nazwę na Brown-Forman Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.07.2005

„Loteria jak za dawnych lat” na stacjach BP

11 lipca na stacjach paliwowych BP w całej Polsce rozpoczęła się promocja pod nazwą „Loteria jak za dawnych lat”. Utrzymana w klimacie kolorowych lat siedemdziesiątych akcja ma charakter typowo letni, kojarzący się z wakacyjną beztroską i zabawą. Mechanizm oraz stylistyka nawiązujące do lat siedemdziesiątych ma za zadanie wywołanie przyjemnych skojarzeń związanych z tamtymi czasami: tęczowe makijaże, charakterystyczny styl ubierania, przerysowane fryzury, znane przeboje muzyczne. Promocja wykorzystuje te wspomnienia wywołujące uśmiech do stworzenia na stacji przyjemnej aury i tym samym zachęcenia klientów do wzięcia udziału w zabawie.