Browary z ZPPP odpowiedzialnie oznakowują produkty i reklamy - Marketing przy Kawie
Browary z ZPPP odpowiedzialnie oznakowują produkty i reklamy
  • 0
  • 1
27.05.2011

Browary z ZPPP odpowiedzialnie oznakowują produkty i reklamy

Charakterystyczne oznaczenia „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” oraz „18 – Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” od maja br. umieszczane są rotacyjnie na wszystkich pojedynczych i zbiorczych opakowaniach piwa produkowanego przez browary należące do Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2011

Forum Praktyki Gospodarczej – nowa edycja

Jak wyróżnić się w morzu magistrów poszukujących pracy? Odpowiedź na to pytanie, nurtujące niejednego absolwenta wyższej uczelni, przynajmniej częściowo przyniesie tegoroczna edycja programu Forum Praktyki Gospodarczej – biznes w Internecie dla każdego. Celem programu jest zwrócenie uwagi osób w różnym wieku na ogromną rolę wykształcenia w procesie budowania sukcesu i poszerzania swoich zawodowych horyzontów. W ramach programu organizowany jest konkurs, w którym można wygrać bezpłatne studia podyplomowe lub znaczące zniżki na wybrane kierunki w Wyższych Szkołach Bankowych.