Brakuje pracowników? Odzieżowa marka Timberland Pro z kampanią reklamową zachęcającą do pracy w budownictwie
  • 3
  • 0
26.09.2018

Brakuje pracowników? Odzieżowa marka Timberland Pro z kampanią reklamową zachęcającą do pracy w budownictwie

Od początku roku Związek Pracodawców Budownictwa w Polsce szacował, że na rynku pracy brakuje około 150 tys. pracowników. W USA ta dziura jest jeszcze większa. Według szacunków przeprowadzonych przez Deloitte do 2025 r. powstanie 3,5 mln miejsc pracy w zawodach produkcyjnych. Większość, bo aż 2 mln pozostanie nieobsadzonych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2018