Szukając pasji, zajrzymy do Twojego mózgu – kampania rekrutacyjna TBWAIstanbulSzukając pasji, zajrzymy do Twojego mózgu – kampania rekrutacyjna TBWAIstanbulSzukając pasji, zajrzymy do Twojego mózgu – kampania rekrutacyjna TBWAIstanbulSzukając pasji, zajrzymy do Twojego mózgu – kampania rekrutacyjna TBWAIstanbul

Szukając pasji, zajrzymy do Twojego mózgu – kampania rekrutacyjna TBWAIstanbul

Szukając pasji, zajrzymy do Twojego mózgu – kampania rekrutacyjna TBWAIstanbul
Iwona Sewera

Iwona Sewera

-

Iwona Sewera

Iwona Sewera

„What's going on?” – to pytanie najczęściej zadawane przez osoby, które wzięły udział w kampanii rekrutacyjnej TBWA w Stambule. A działo się tak: sala kinowa, naukowiec w białym kitlu, dziwne ustrojstwo montowane na ciałach uczestników.

Z pół tysiąca chętnych do pracy w agencji wybrano pięciu najbardziej kochających reklamy. Po rozmowie kwalifikacyjnej poddano ich badaniom neuromarketingowym – przy okazji budując odpowiedni wizerunek TBWA.

Uczestników badania poproszono o założenie na głowy specjalnego urządzenia. Wyjaśniono, że będą oglądać reklamy, a aparatura zarejestruje ich emocje, badając aktywność fal mózgowych w trakcie seansu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się