1 1 0 0 0 27.09.2017Anna Guzik testuje sery marki HochlandMarka Hochland rozpocznie kampanię reklamową serów. Zwróci w niej uwagę na jakość produktów oraz ich nowe opakowania. W działania zaangażowano aktorkę Annę Guzik.
0 3 0 0 0 27.09.2017KFC promuje swój kubełek grą na MessengeraIle kawałków kurczaka zmieści się w kubełku KFC? Tyle, ile uda się do niego wrzucić. Konsumenci mają okazję poćwiczyć refleks w przygotowanej przez markę grze na Messengera.
0 0 0 0 0 26.09.2017Zakaz reklamy piwa po 20:00?Reklamy piwa emitowane po 23:00, a nie jak dotąd po 20:00 – to jeden z postulatów projektu zmiany Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Autorem projektu jest Ministerstwo Zdrowia. Jak podaje „Puls Biznesu”, propozycją zajęła się Rada Ministrów.
0 0 0 0 0 26.09.2017Julia Izmałkowa jako pierwszy ekspert z Polski wystąpi na Festiwalu Spikes Asia27 września w Singapurze rozpocznie się Festiwal Kreatywności Spikes Asia. Pierwszym w historii wydarzenia prelegentem z Polski będzie Julia Izmałkowa, CEO agencji badawczej Izmałkowa.
1 1 0 0 0 26.09.2017BMW z kampanią wizerunkową modelu M760Li xDriveW pierwszej połowie września rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa samochodu M760Li xDrive marki BMW. Hasło „Bądź sobą w najmocniejszym w historii BMW” ma podkreślać połączenie dynamiki i mocy z luksusem.
1 0 0 0 0 26.09.2017Munch zamiast Mona Lisy. Norweska organizacja turystyczna promuje OsloMarela i Sam to para z Nowej Zelandii. Przyjechali do Paryża, jednak na miejscu rozczarowały ich tłumy i długie kolejki do najpopularniejszych atrakcji. Pomóc postanowiła im organizacja turystyczna Visit Oslo. Zabrała ich do stolicy Norwegii.
0 0 0 0 0 26.09.2017Rekomendacje w social media skuteczniejsze niż reklamy telewizyjne – badanie DeloitteCo trzeci przedstawiciel pokolenia Z i Y przyznaje, że social media są dla niego głównym źródłem informacji – pokazuje „Digital Democracy Survey” firmy Deloitte. 70 proc. milenialsów używa serwisów społecznościowych do komunikacji z markami.
0 0 0 0 0 26.09.2017UOKiK wydał cztery zgody na koncentracje, m.in. dla ING BŚ i OrangeUOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje. Dotyczą one przedsiębiorców zajmujących się m.in. usługami finansowymi, telekomunikacją, nieruchomościami, produkcją i sprzedażą przetworów mięsnych.
1 1 0 0 0 25.09.2017Karol Strasburger jako król sucharów w kampanii Towarzystwa Obrotu EnergiąRozpoczęła się czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Działania skierowane są do odbiorców energii elektrycznej i gazu. Po raz drugi ambasadorem akcji został Karol Strasburger.
0 1 0 0 0 25.09.2017Ile zarabiają twórcy z YouTube? Raport agencji GetHero i portalu ApyNewsŚrednio od 1,5 tys. zł do niemal 30 tys. zł zarabiają youtube’erzy na jednorazowej współpracy z marką. Zdarzają się jednak także współprace wyceniane na ponad 100 tys. zł – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję GetHero i portal ApyNews. Zarobki z subskrypcji najpopularniejszych polskich twórców YouTube sięgają niemal 30 tys. zł miesięcznie.