0 1 0 0 0 3.09.2018Desperados wkomponuje imprezowe okrzyki w muzyczny bitRozpoczęła się kampania marki Desperados Nocturno. W ramach akcji: „Bo chcemy poczuć więcej” uruchomiony został chatbot, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit.
0 2 0 0 0 3.09.2018Żarłaki Konspolu na outdoorzeZ początkiem września w największych miastach Polski pojawiły się billboardy promujące Żarłaki – linię produktów mięsnych dla dzieci. Oferuje je firma Konspol specjalizująca się w przetwórstwie kurczaków. Działania kierowane są do mam, decydentek zakupowych.
0 2 0 0 0 3.09.2018Milka w kampanii zachęca do okazywania życzliwości w komunikacji miejskiej i na drogachMarka czekolady Milka rozpoczęła kolejną kampanię, w której zachęca Polaków do czułych gestów. We wrześniu pod hasłem „Kieruj się delikatnością” będzie nawoływać do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej.
1 1 0 0 0 3.09.2018Agnieszka Radwańska w kampanii Profbudu „Tu jest mój dom”Z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa warszawskiego dewelopera, firmy Profbud. W działaniach pod hasłem „Tu jest mój dom” wystąpiła Agnieszka Radwańska.
0 0 0 0 0 3.09.2018Marka Miss Sporty wybrała agencję kreatywną na EuropęMarka Miss Sporty rozpoczęła współpracę z They.pl. Agencja wygrała przetarg na międzynarodową obsługę kreatywną firmy.
0 0 0 0 0 3.09.2018Pepsi z agencją do obsługi w Internecie i social mediaPrzetarg na obsługę Pepsi wygrała agencja Artegence. W ramach współpracy będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację w Internecie, w tym również w mediach społecznościowych.
2 8 0 0 0 3.09.2018 Aktualizacja: 10:3513.09.2018Medicine muralem promuje kolekcję przygotowaną we współpracy z Natalią Rak i BarrakuzMarka Medicine od kilku sezonów współpracuje z młodymi polskimi artystami. Tym razem limitowaną kolekcję odzieży przygotowały Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz. Współpracę promuje mural namalowany przez Natalię Rak w Krakowie.
0 0 0 0 0 3.09.2018Tefal wybrał agencję do obsługi kategorii odkurzaczyMarka Tefal rozstrzygnęła przetarg dotyczący planowania działań reklamowych kategorii odkurzaczy na lata 2018/2019. Zadaniem przetargowym było stworzenie nowej platformy komunikacji, w ramach której będą wdrażane działania wizerunkowe i sprzedażowe. W drodze przetargu wyłoniona została agencja Cape Morris, która będzie odpowiedzialna za działania on- i offline.
0 0 0 0 0 31.08.2018Mobile Trends Conference for e-commerce już 13–14 wrześniaZbliża się konferencja Mobile Trends poświęcona kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 prelekcji, ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz networking.
0 4 0 0 0 31.08.2018IRCenter publikuje sprostowanie w związku z badaniem „Netflix vs nielegalne treści”Firma badawcza IRCenter przygotowała opracowanie, w którym przedstawiła dane na temat legalnego i nielegalnego ściągania plików muzycznych i filmowych z internetu. Jedna z firm, które znalazły się w raporcie, zgłosiła zastrzeżenia. IRCenter przyznał się do błędu i publikuje sprostowanie.