BrainJuice INSAJT, czyli inne spojrzenie na pracę
  • 0
  • 1
8.06.2009

BrainJuice INSAJT, czyli inne spojrzenie na pracę

BrainJuice INSAJT to badanie on-line społeczności polskich managerów i specjalistów. Jego ideą jest stworzenie obrazu tego, jak żyją i pracują różne grupy zawodowe, w szczególności osoby związane zawodowo z marketingiem, komunikacją, zarządzaniem czy mediami. Jego organizatorem jest grupa marketingowa BrainJuice Group, a realizacją zajmuje się agencja badawcza House of Numbers.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2009

5 czerwca 2009