Bosch rozszerza rzeczywistość
  • 0
  • 1
20.09.2011

Bosch rozszerza rzeczywistość

Bosch rozpoczyna kampanię promocyjną blenderów, obejmującą reklamy w prasie, promocję w miejscu sprzedaży i działania w internecie, m.in. grę zręcznościową w technologii augmented reality.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2011

Drevny Kocur wsparł sprzedaż marki Budweiser

Zgodnie z danymi agencji badawczej Nielsen, na polskim rynku notowany jest intensywny wzrost sprzedaży piw importowanych. W stosunku do roku 2010 kategoria ta wzrosła ilościowo prawie o jedną trzecią (29%). Jednocześnie cały rynek piwa zwiększył się zaledwie o 1%. Udziały piw importowanych w polskim rynku piwa zwiększyły się prawie do 3%. Jednym z liderów wzrostu jest czeski Budweiser, którego sprzedaż wzrosła w analizowanym okresie o 276%.