0 1 12.03.2008Biuro Reklamy Multikina w Interneciemarketing internetowy TweetW dniu 14 marca 2008r na stronie głównej Multikina ruszy strona Biura Reklamy www.multikino-reklama.plInformacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.03.2008Swiift dla VizirVizir - Jedna z marek Procter & Gamble prowadzi właśnie kampanię marketingową „Białe jak nowe nawet przez 2 lata”.
0 1 0 0 0 12.03.2008Laureat Konkursu "Świat przyjazny dziecku" w "Czułych czytankach"16 marca, o godz. 12:30 w bambini di praga przy ul. Jagielońskiej 26 Warszawa Jacek Braciak przeczyta dzieciom książkę „Odwiedziła mnie żyrafa” autorstwa Stanisława Wygodzkiego, wydaną przez Wydawnictwo Dwie Siostry.
0 1 0 0 0 12.03.2008Instytut Kościuszki w Second Life12 marca o godz. 19:00 odbędzie się otwarcie wirtualnego Instytutu Kościuszki, oraz debata „Cienka granica - własność publiczna a własność prywatna”. Wśród osób zaproszonych na imprezę inaugurującą znajdzie się dr Krzysztof Szczerski (były wiceminister Spraw Zagranicznych RP, wybitny, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych UJ), który poprowadzi dyskusje.
0 1 0 0 0 12.03.2008Leki OTC w raporcie NewsPointJesień, zima i wczesne miesiące wiosenne niedoparcie kojarzą się z licznymi przeziębieniami i infekcjami grypowymi. Oznacza to miedzy innymi wzmożoną aktywność marketingową firm farmaceutycznych produkujących leki OTC zwalczające objawy przeziębienia i grypy. W związku z tym NewsPoint przygotował raport na temat najpopularniejszych leków OTC (sprzedawanych bez recepty). Podsumowanie objęło publikacje na temat 12 leków tego typu oraz 27 firm farmaceutycznych, które pojawiały się w polskich mediach online od 1 marca 2007 do 1 marca 2008. Raport pokazał jednak, że publikacje na temat najpopularniejszych leków często nie są wynikiem bezpośrednich działań komunikacyjnych koncernów farmaceutycznych.