BIN Gigacon - Bepieczeństwo i niezawodność systemów IT
  • 0
  • 1
7.09.2007

BIN Gigacon – Bepieczeństwo i niezawodność systemów IT

Doroczna konferencja BIN GigaCon – Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów Informatycznych – tym razem w formule roadshow, odbędzie się we wrześniu w Warszawie, Wrocławiu i Pradze. To największa bezpłatna impreza poświęcona bezpieczeństwu i niezawodności systemów informatycznych w firmach i instytucjach, która co roku gromadzi kilkaset uczestników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2007

Plaża na Giełdzie

4 września na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się niecodzienna w swojej formie konferencja prasowa biura turystycznego Rainbow Tours. Niecodzienna – bowiem na scenie wysypanej piaskiem zasiedli Grzegorz Baszczyński – prezes zarządu, Remigiusz Talarek – wiceprezes zarządu, Sławomir Wysmyk – przewodniczący rady nadzorczej oraz Norbert Kozioł – wiceprezes Domu Maklerskiego Polonia Net, którzy byli uczestnikami spektakularnego show. Konferencję poprowadził Krzysztof Ibisz.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2007

Czy wiesz co kupujesz?

Z badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że dwie trzecie dzieci i młodzieży w wieku 4 -18 lat dostaje kieszonkowe. Średnio wynosi ono ok. 50 zł miesięcznie. W sumie dziecięcy rynek kieszonkowego szacowany jest na 200 mln zł. rocznie. Nie dziwi więc ogromne zainteresowanie największych i najmniejszych firm z niemal wszystkich segmentów gospodarki najmłodszą grupą konsumentów. Tym bardziej, że jak pokazuje raport UOKiK 63,5% nastolatków przyznaje, że lubi reklamy skierowane do dzieci i młodzieży; 62% - że rozmawia z kolegami o „fajnych" reklamach. Rozpoznawalność sloganów reklamowych zaś sięga 70 – 90%. Ponad 2/3 badanej młodzieży nie sprawdza wiarygodności informacji zawartej w reklamie, za niegodne zaufania uznając marki niereklamowane.