Biedronka prowadziła w „eliminacjach” przed Euro 2012
  • 0
  • 1
11.06.2012

Biedronka prowadziła w „eliminacjach” przed Euro 2012

Jak pokazuje badanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), w trakcie kilku miesięcy poprzedzających turniej kojarzenie marek z tą imprezą zmieniało się. Przed turniejem najczęściej wskazywaną marką (55%) była Biedronka, która sponsoruje polską reprezentację. Jej wynik był stabilny w kwietniu i na początku maja, by na koniec tego miesiąca gwałtownie wzrosnąć.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2012