BEK TU SKUL – wywrotowa kampania Cropp Town - Marketing przy Kawie
BEK TU SKUL – wywrotowa kampania Cropp Town
  • 0
  • 1
29.08.2005

BEK TU SKUL – wywrotowa kampania Cropp Town

Kolejna przewrotna akcja wprowadza nową jesienną kolekcję do całej sieci Cropp Town. BEK TU SKUL, bo taki jest tytuł akcji, w sposób dosłowny, ale z dużym ładunkiem żartu pokazuje szkołę i przypomina, że każdy powinien mieć swój własny STYL.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 sierpnia 2005

25 sierpnia 2005