Będzie się działo
  • 0
  • 1
3.03.2006

Będzie się działo

Fotograf poprawiający kosmyk włosów modelce, młody mężczyzna sprzątający mieszkanie po wizycie dziewczyny czy szykujący się do puszczania muzyki w klubie DJ – w stworzonych przez warszawski oddział agencji Publicis reklamach prasowych, piwo Lech pozornie nie odgrywa pierwszoplanowej roli. Rozpoczęła się właśnie przygotowana dla właściciela marki Lech, Kompanii Piwowarskiej SA, unikalna kampania wizerunkowa pod hasłem: „Lech. Będzie się działo”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2006