Be-Smart dla Galerii Bałtyckiej - Marketing przy Kawie
Be-Smart dla Galerii Bałtyckiej
  • 0
  • 1
11.12.2008

Be-Smart dla Galerii Bałtyckiej

Be-Smart, firma zajmującą się reklamą mobilną na samochodach marki Smart przeprowadziła kampanię reklamową dla CH Galeria Bałtycka. Jej celem była promocja ekspozycji bolidów Formuły I – największego w tym roku wydarzenia w Galerii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Magog

15 lat temu

G... widać...

... na tym zdjęciu. A te bolidy to widocznie taka wystawa objazdowa? W Krakowie w jednej z galerii już były. Swoją drogą piszący takie wiadomości mają już nieźle spaczony język: co to jest "charakter DEDYKOWANY"?

Rozwiń komentarze

11 grudnia 2008

10 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 6
10.12.2008

Cityboard Media o reklamie w przestrzeni miejskiej Szczecina

2 grudnia w galerii Forma w Szczecinie, w budynku Architektury przy ul. Żołnierskiej 50, odbyła się debata pt. „Informacja wizualna i reklama w przestrzeni publicznej miast”. Firma Cityboard Media – wraz ze Stowarzyszeniem Architektów Polskich – zaprosiła uczestników do dyskusji na temat możliwych form koegzystencji architektury i reklamy w tkance miasta. Debata towarzyszyła multimedialnej wystawie „Architektoniczne Punkty Odniesienia - Honorowa nagroda SARP 1966-2006” .