0 1 0 0 0 5.01.2009Agencja Jasieński/Stadnicki dla Noble BankuAgencja Jasieński/Stadnicki Advertising przygotowała nowy spot dla Noble Banku.
1 1 0 0 0 5.01.2009Nowa kampania reklamowa Generali OFENa przełomie grudnia 2008 r. i stycznia 2009 r. rozpoczyna się kampania reklamowa Generali OFE, która ma pomóc w wyborze funduszu emerytalnego osobom, rozpoczynającym pierwszą pracę.
0 1 0 0 0 5.01.2009„Poza Podium 2008” – Antynagrody Marketingu Sportowego"Poza Podium 2008" to druga edycja plebiscytu na Antynagrody Marketingu Sportowego w Polsce. Miano najbardziej niechlubnego wydarzenia związanego ze sponsoringiem lub zarządzaniem w sporcie zostanie przyznane w głosowaniu internetowym.
0 1 0 0 1 5.01.2009Kraków stawia na talenty"Rozwijamy Outsourcing" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania informacyjna Miasta Krakowa.
0 1 0 0 0 30.12.2008Entigra przebada serwisy internetoweNowo powstała firma Entigra oferuje zestaw audytów serwisów internetowych. Celem audytów jest zwiększenie jakości i skuteczności stron WWW.
2 1 0 0 0 30.12.2008Rusza nowa kampania Link4W reklamach Link4 wzięli udział dwaj znani satyrycy, twórcy legendarnego programu „Komiczny Odcinek Cykliczny”. Spoty pojawiły się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych 26 grudnia br.
0 1 0 0 0 30.12.2008Wielki finał Światowego Konkursu PlakatuDo 31 stycznia 2008 r. można nadsyłać prace w ramach Światowego Konkurs Plakatu dla studentów zorganizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Global we współpracy z Dentsu Inc.
0 1 0 0 0 30.12.2008Vedia Polska i Dobra Communications razem Vedia S.A. i Dobra Communications rozpoczynają współpracę w zakresie obsługi PR. Obejmować ona będzie głównie działania media relations, jak również PR produktowy, korporacyjny i działania marketingowe.
0 1 0 0 0 30.12.2008Partner of Promotion zdobywa Nagrody MagellanaPartner of Promotion otrzymała cztery nagrody w konkursie Magellan Awards 2008. W tegorocznej edycji agencja została doceniona platynową statuetką w kategorii Product/Service Communications: Consumer, a także trzema srebrnymi w kategoriach Corporate/Organizational Communications i Product/Service Communications : Consumer.
0 1 0 0 0 30.12.2008OMG Digital Certyfikowanym Partnerem AdkontekstOMG Digital – dział OmnicomMediaGroup odpowiadający za tworzenie strategii i realizację niestandardowych kampanii w Internecie, zdobył tytuł Certyfikowanego Partnera Adkontekst.