Bakuś, kaczor Donald i 30 komputerów - Marketing przy Kawie
Bakuś, kaczor Donald i 30 komputerów
  • 0
  • 1
19.05.2005

Bakuś, kaczor Donald i 30 komputerów

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wspierająca nową promocję serka Bakuś, którego producentem jest firma Bakoma SA. Pomysłodawcą akcji jest dział marketingu Bakomy, autorem kreacji – agencja DEMO Effective Launching.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2005

Podsumowanie wyników kampanii alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!

Wyniki badań podsumowujących drugą edycję kampanii wykazały wysoki poziom jej rozpoznawalności wśród odbiorców i zwiększenie dezaprobaty społecznej dla sprzedaży alkoholu nieletnim. W rezultacie prowadzonych przez samorządy lokalne kontroli punktów sprzedaży, znacząco spadł odsetek sklepów sprzedających alkohol nieletnim. Zdecydowana większość badanych zadeklarowała poparcie dla włączenia się przemysłu piwowarskiego do działań ograniczających dostęp nieletnich do alkoholu.