0 1 0 14.04.2009Media Fabryka rozszerzyła współpracę z TP SAAgencja Media Fabryka kontynuuje współpracę z Telekomunikacją Polską SA dotyczącą kompleksowego przygotowania na stadionach brandingu marki Orange, głównego sponsora Polskiej Reprezentacji Piłki Nożnej.
0 1 0 14.04.2009Pachnidło, czyli zapachowy event30 marca, w Ośrodku Szkoleniowym w Falentach firma Like Home wraz z agencją marketingu zapachowego SellSupport, zorganizowała pierwszy w Polsce event, którego przewodnim elementem był zapach, jego zastosowanie i wykorzystanie. Na potrzeby wydarzenia o nazwie „Pachnidło” została przygotowana specjalna scenografia, wykorzystane zostały efekty świetlne, systemy dystrybucji zapachu i narzędzia marketingu zapachowego.
0 1 0 14.04.2009Cruso PR dla Mineral Care PolandW kwietniu 2009 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Mineral Care Poland.
0 1 0 14.04.2009Agencja K2 Internet uruchomiła inkubator kreatywnyPrzedmiotem zainteresowania K2 Top of Mind jest rozwój nowych usług agencji i wsparcie najbardziej innowacyjnych projektów realizowanych przez K2.
0 1 0 14.04.2009Portret Polaka i Europejczyka Anno Domini 2009 – Wyniki badania European Trusted BrandsKażdego roku badanie European Trusted Brands przyczynia się do pogłębienia charakterystyki typowego Europejczyka. Jaki jest Polak, a jaki Europejczyk a.d. 2009? Czy zmieniło się nasze postrzeganie samych siebie? Odpowiedzi na te pytania dostarczają wyniki 9. już edycji badania European Trusted Brands 2009.
0 1 0 14.04.2009Inwazja zajęcy w Starym BrowarzeZ okazji pierwszych dni Wiosny oraz zbliżających się Świąt Wielkanocnych Stary Browar przygotował kampanię ambientową. Nośnikiem było 1000 figurek zajęcy. Zające pojawiły się w otwartych przestrzeniach obiektu, a finałem kampanii była akcja artystyczna. Zaproszeni absolwenci Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu zachęcali gości Starego Browaru do malowania zajęcy, a najlepsze prace były eksponowane na wystawie przedświątecznej.
0 1 0 14.04.2009Merix Studio otwiera biuro w USAMerix Studio, agencja interaktywna z Poznania, otworzyła swoje pierwsze biuro w Nowym Jorku.
0 2 0 10.04.2009Mazowsze stawia na nowy wizerunekW drugiej połowie roku ruszą kampanie wizerunkowa i promocyjna akcentujące najmocniejsze strony Mazowsza. Odmłodzone zostało również dotychczasowe logo regionu. Od tej pory towarzyszyć mu będzie hasło „Mazowsze – serce Polski”.
0 1 0 10.04.2009ARW Image Public Relations pracuje dla Skalar Office CenterAgencja ARW Image Public Relations podpisała roczny kontrakt ze spółką Hydrobudowa 9, która wchodzi w skład Grupy PBG SA, na działania public relations dla inwestycji Skalar Office Center.
0 1 0 10.04.2009Ruszyła kampania DHL Express „Inteligentna przesyłka z sieci”Pod hasłem „Inteligentna przesyłka z sieci” wystartowała kampania promocyjna DHL Express. Jej celem jest przekazanie informacji o specjalnym pakiecie usług przygotowanym dla sklepów internetowych oraz firm, które oferują swoje towary za pośrednictwem Internetu. Kampania potrwa od 6 kwietnia do 1 maja.