Badanie „E-commerce track” – grudzień 2013 r.
  • 0
  • 1
21.01.2014

Badanie „E-commerce track” – grudzień 2013 r.

Polscy internauci zabrali się za zakupy świąteczne już pod koniec listopada. W tym okresie wzrosła e-sprzedaż zwłaszcza produktów dziecięcych. Popularność zyskał też sklep Empik.com – wynika z badania „E-commerce track” przygotowanego przez IRCenter oraz SW Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

domksiazki.com.pl

10 lat temu

Empik

A jak maja sie te dane do konkurenta Empiku , Merlina ?

20 stycznia 2014