Awantura wokół „Uważam Rze” na Facebooku - Marketing przy Kawie
Awantura wokół „Uważam Rze” na Facebooku
  • 0
  • 2
30.11.2012

Awantura wokół „Uważam Rze” na Facebooku

Zamieszanie w związku z odwołaniem redaktora naczelnego i odejściem wielu autorów z „Uważam Rze” wywołało reakcję w social media. Czytelnicy protestują na Facebooku, Twitterze i blogach. W ciągu 1,5 dnia profil pisma na Facebooku stracił ponad 5 tys. fanów (18%). Na profilu został skasowany niewygodny dla redakcji wpis, który zdobył dużą popularność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

remek

11 lat temu

Kiepełek trzeba mieć do interesów.

Sytuacja pokazała, że cele biznesowe właścicieli marek nie zawsze są jasne i czytelne, np. nie zawsze biznes robi się zwiększając nakład. Dzięki pewnym decyzjom można zmniejszyć sprzedaż np. do 10% pierwotnego poziomu, ale za to zyskać budżetowego reklamodawcę na kilka stron każdego wydania gazety, który publicznymi pieniędzmi zwiększy wielokrotnie przychody przyjaznej mu firmy. Pożyjemy, zobaczymy jak będzie...

Rozwiń komentarze

30 listopada 2012