2 1 0 0 0 6.12.2012Akcja charytatywna „Blogerzy dzieciom” (wideo)Kominek, Mediafun i 20 m2 Łukasza, czyli znani polscy blogerzy, wezmą udział w akcji charytatywnej. Świąteczna inicjatywa „Blogerzy dzieciom” wspomoże finansowo Stowarzyszenie Tęcza.
0 3 0 0 0 6.12.2012Laureaci „Rankingu wartości marek Wielkopolski 2012”Ataner w kategorii B2C, Utal w kategorii B2B oraz KKS Lech Poznań w głosowaniu internautów zostały uznane za najcenniejsze marki roku 2012. Po sześciu miesiącach badań i analiz ogłoszeni zostali zwycięzcy „Rankingu wartości marek Wielkopolski 2012”.
0 6 0 0 1 6.12.2012Marta Wiśniewska i Leszek Stanek „nie mają nic do ukrycia” – kampania społecznaNa początku grudnia ruszyła społeczna kampania medialno-outdoorowa, zachęcająca Polaków do wykonywania badań na obecność wirusa HIV w organizmie. Akcja przebiega pod hasłem „Nie mam nic do ukrycia – zrobiłam/em test na HIV”, a wspierają ją znane osoby publiczne, m.in. aktorzy i wokaliści.
3 1 0 0 2 6.12.2012Liberty Direct receptą na podłą górę i drobne stłuczki (wideo)Znani są już laureaci konkursu zorganizowanego przez Liberty Direct w serwisie Millionyou.com. Wygrał spot pt. „Podła góra”, natomiast drugie i trzecie miejsce zajęły kolejno filmy „Drobne stłuczki” oraz „Pozwól sobie”. Równocześnie rusza kampania Liberty Direct z wykorzystaniem spotów wyłonionych w konkursie, która obejmie YouTube oraz mailing.
2 1 0 0 0 6.12.2012Nordea stawia na relacje w nowej kampanii reklamowej (wideo)Od grudnia trwa wizerunkowa kampania Nordea Banku Polska, która ma przyczynić się do zmiany pozycjonowania z banku hipotecznego na bank relacji. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 6.12.2012Kapsel Mikołaj od Tymbarku rozdaje nagrody (wideo)Ruszyła nowa aplikacja Tymbarku na Facebooku – „Kapslove Święta”, w której Kapsel Mikołaj rozdaje nagrody. Głównym celem aplikacji jest zdobycie nowych fanów na Facebooku, a także zwiększenie zaangażowania użytkowników.
0 2 0 0 0 5.12.2012„Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych” – raportAlior, mBank, BZ WBK oraz ING Bank Śląski to najbardziej popularne marki instytucji bankowych w polskich mediach społecznościowych w 2012 roku. W segmencie ubezpieczeń dominują PZU, Allianz i Link4 – wynika z badania „Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z agencją Ciszewski MSL Financial Communications.
0 1 0 0 0 5.12.2012Agencja interaktywna MWProject zmienia nazwę na Ohho MediaOhho Media powstała wskutek restrukturyzacji firmy MWProject, która zajmowała się projektowaniem stron internetowych. Obok zmiany nazwy zdecydowano się na zmianę identyfikacji wizualnej oraz zwiększenie zakresu działań. W tym tygodniu uruchomiono również stronę internetową.
0 4 0 0 0 5.12.2012Strona premiera dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych3 grudnia, w Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów uruchomiła nowy serwis internetowy www.premier.gov.pl. Zmieniona szata graficzna oraz bardziej uporządkowane treści dotyczące działań rządu i realizacji punktów zawartych w exposé premiera to tylko niektóre ze zmian.
0 1 0 0 0 5.12.2012„W Sieci” jednak jako tygodnikWydawca wraz z redakcją dwutygodnika „W Sieci” zdecydowali, że pismo stanie się tygodnikiem. Decyzję poprzedziła analiza wyników sprzedażowych, badania rynku tygodników opiniotwórczych oraz zapotrzebowania czytelników – zarówno z wykorzystaniem narzędzi zewnętrznych, jak i środków redakcji i wydawnictwa.