0 1 6.12.2006Awanse w biurze reklamy dziennika „Metro”media TweetW biurze reklamy dziennika „Metro” doszło do kilku awansów.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.12.2006Metaxa wśród cool-marekMetaxa została wyróżniona tytułem CoolBrands. Znalazła się wśród marek, które są obiektem pożądania ludzi wyznaczających trendy w dziedzinie kultury, sztuki i rozrywki.
0 1 0 0 0 6.12.2006„Baśnie” H.Ch. Andersena jako gwiazdkowy prezent dla tysięcy dzieci – akcja charytatywna wydawnictwa Reader’s Digest wspierana przez polskie aktorkiWydawnictwo Reader’s Digest rozpoczęło ogólnopolską akcję polegającą na przekazaniu blisko 15 000 egzemplarzy „Baśni” Hansa Christiana Andersena na cele charytatywne. Głównym założeniem inicjatywy jest sprawienie świątecznej radości jak największej liczbie dzieci oraz propagowanie czytelnictwa. Akcję wspierają polskie aktorki: Małgorzata Kożuchowska, Paulina Holtz i Magdalena Stużyńska.
0 1 0 0 0 6.12.2006Kampania „Niezły Motyw”Ruszyła kampania ogólnopolskiego „Magazynu Studenckiego Motyw”.
0 1 0 0 0 6.12.2006W pierwszej dziesiątce lojalności27 listopada „Rzeczpospolita” ogłosiła wyniki III edycji RANKINGU NAJCENNIEJSZYCH POLSKICH MAREK MARQA 2006. Tegoroczną, trzecią już edycję rankingu przygotował dział ekonomiczny dziennika „Rzeczpospolita”. Partnerem merytorycznym była firma doradcza Ernst & Young.