0 1 0 28.03.2007Halo Komórka: Tanie rozmowy zagraniczne przez komórkęW ofercie produktów telekomunikacyjnych portalu Interia.pl pojawiła się nowa usługa - Halo Komórka. Umożliwia ona wykonywanie tanich rozmów międzynarodowych za pomocą telefonu komórkowego, bez konieczności wykupienia dodatkowego abonamentu, czy wykorzystywania kart pre-paid. Jej dodatkowym atutem jest stała cena za połączenie oraz opłaty naliczane z dokładnością do jednej minuty.
0 1 0 28.03.2007Wiosenny atak nowości w MTVWiosna w MTV Polska zapowiada się naprawdę gorąco. Stacja przygotowała dla swoich widzów sporą dawkę premierowych programów muzycznych i rozrywkowych.
0 1 1 28.03.2007Największa w Polsce przenośna, ekskluzywna kawiarniaW Pałacu Kultury i Nauki, na XI Międzynarodowych Targach Gastronomiczno-Hotelarskich EuroGastro, działała jako stoisko wystawiennicze firmy Nestlé FoodServices, ekskluzywna przenośna kawiarnia o powierzchni 315 m2. Została zaprojektowana i zrealizowana przez krakowską Agencję Reklamową Motive. Posiadała własne pole golfowe oraz klub bilardowy. Odwiedziło ją ponad 600 osób, a w ciągu trzech dni funkcjonowania kawiarni zostało wypitych ponad 1500 filiżanek kawy. Ekskluzywne stoisko zostało docenione i wyróżnione pierwszą nagrodą za profesjonalną i oryginalną ekspozycję targową w kategorii „Żywność dla gastronomii”.
0 1 0 28.03.2007Gatta z Justyną Steczkowską i Goodwill PR ServicesGoodwill PR Services nadzoruje kampanię dla Ferax Iril, właściciela marki Gatta. Ambasadorem marki jest znana wszystkim piosenkarka Justyna Steczkowska. Wokalistka w salonach firmowych wspiera sprzedaż najnowszej kolekcji wiosenno – letniej Gatty.
0 1 0 28.03.2007Optimum PR i HP Racketlon Cup 2007Agencja Optimum PR organizuje tegoroczne Mistrzostwa Polski w Racketlonie, HP Racketlon Cup 2007. Racketlon to wymyślony przed kilkoma laty w Skandynawii czwórbój, w którym zawodnicy rywalizują w czterech dyscyplinach „rakietkowych”: tenisie stołowym, badmintonie, squashu i tenisie ziemnym. Sport ten przyciąga ludzi aktywnych, nastawionych na wszechstronność i jednocześnie lubiących dobrą zabawę – racketlon ma bowiem wiele walorów integrujących zawodników.
0 1 0 27.03.2007Nowy nośnik reklamy na opakowaniach firmowych TelepizzyNajwiększa w Polsce sieć restauracji Telepizza wprowadziła na rynek Polski innowacyjny nośnik reklamy. Reklama umieszczona na opakowaniach firmowych Telepizzy. Nowa forma przekazu zapewnia dotarcie do wszystkich Klientów Telepizzy (4.500.000 mieszkań).
0 1 0 27.03.2007Ponad 500 tysięcy użytkowników GazetyPrawnej.plWedług styczniowego badania Megapanel PBI/Gemius internetowe wydanie Gazety Prawnej odnotowało znaczny wzrost oglądalności. Dane opracowane przez firmę Gemius pokazują ponad 80 % wzrost użytkowników oraz 70 % wzrost odsłon stron w porównaniu do analogicznych danych z miesiąca grudnia 2006 r.
0 1 0 27.03.2007Wiosna z Obsesją Papieru i TworzywRozpoczyna się V edycja konkursu Obsesja Papieru i Tworzyw. Konkurs wystartował w 2003 roku i każda kolejna odsłona cieszy się większym zainteresowaniem agencji reklamowych, drukarni, a także niezależnych twórców.
0 1 0 27.03.2007Konkurs Wiedzy Ekonomicznej 2007 z On board PRFirma On Board PR nawiązała współpracę z organizatorami ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy Ekonomicznej 2007. W ramach opieki nad dziedziną „public relations” On Board PR będzie odpowiedzialny za merytoryczne przygotowanie części konkursu poświęconej tematyce PR.
0 1 0 27.03.2007Canal+ Cyfrowy odpowiedzialny w biznesieProjekt edukacji medialnej dla gimnazjalistów MediaStarter realizowany przez CANAL+ Cyfrowy znalazł się w raporcie "Odpowiedzialny biznes w Polsce 2006. Dobre praktyki". Ideą raportu opublikowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest podsumowanie zaangażowania firm w realizację zasad odpowiedzialnego biznesu w minionym roku oraz wskazanie nowych trendów wokół idei CSR - Corporate Social Responsibility.