Autentyczność, wspólnotowość, zrównoważony rozwój – determinanty rozwoju marketingu w najbliższych latach
  • 0
  • 1
9.03.2017

Autentyczność, wspólnotowość, zrównoważony rozwój – determinanty rozwoju marketingu w najbliższych latach

Foresight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z raportu „Foresight kulturowy 2025”, przygotowanego przez Stratosferę by Deloitte, w ciągu najbliższych 5–10 lat najmocniejszy wpływ na przekaz marketingowy i relacje z konsumentami będą miały: akcentowanie dbałości o środowisko, potrzeba autentyczności oraz wspólnotowości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Karolina

7 lat temu

Źródło

Gdzie można zdobyć raport? :)

red.

7 lat temu

@Karolina

Raport dostępny jest odpłatnie. Bliższych informacji można zasięgnąć na stronie Deloitte.

Bogdan

7 lat temu

zrównoważony...?

Marketing jako taki, wspierający świadome ograniczanie trwałości produktów, wytwarzanie zupełnie zbędnych potrzeb, kształtujący najdalszy z sensownych dla homo sapiens styl życia, jest jednym z największych wrogów tego co się nazywa zrównoważonym rozwojem. Tak przy okazji pod tym ładnym hasłem, kryje się tak naprawdę pustka, czy jak mówią w wojsku "pozoracja pola walki". Większość działań i medialnych treści na ten temat to "kit" dla nie znających biologii, fizyki a tym bardziej profesjonalnej ochrony środowiska.

9 marca 2017