Atak paranormalnych mocy w kawiarni (wideo)
  • 1
  • 1
8.10.2013

Atak paranormalnych mocy w kawiarni (wideo)

Goście nowojorskiej kawiarni byli świadkami przerażających scen. Rozzłoszczona dziewczyna odkryła w sobie zdolność do przesuwania przedmiotów za pomocą siły woli, a umiejętność tę wykorzystała przeciw mężczyźnie, który zalał jej komputer kawą. Mrożący krew z żyłach spektakl okazał się reklamą wchodzącego do kin filmu „Carrie”.

Światowa premiera remake’u horroru nakręconego na podstawie debiutanckiej powieści Stephena Kinga odbyła się 7 października. Tytułowa bohaterka podczas balu maturalnego wykorzystuje przeciw wyśmiewającym ją rówieśnikom telekinezę.

Przed premierą nowej wersji „Carrie” w jednej z kawiarni w Nowym Jorku rozegrały się sceny przypominające te z pamiętnego filmu. Młoda dziewczyna ruchem ręki przygwoździła mężczyznę do ściany. Jej krzyk sprawiał, że stoliki i krzesła rozsuwały się, a z półki spadały książki.

Wszystko okazało się ukartowaną akcją promującą film. Reakcję przerażonych klientów nagrywały ukryte kamery.

Autorem akcji jest agencja marketingu wirusowego Thinkmodo.

***
O innych przykładach prankvertisingu pisaliśmy w artykule: Prankvertising 2.0, czyli wkręcanie bez uprzedzenia.

8 października 2013